Які перегони без запеклої боротьби? Обігнати супротивника, вирвати перемогу на останньому колі - ось він драйв і азарт справжнього картингу.
Обгін по суті і є перегонами. І це один з найскладніших і навіть найнебезпечніших маневрів на треку, який обов'язково потрібно освоїти будь-якому водієві, якщо він хоче боротися за перемогу.
Можна відмінно керувати машиною, ідеально проходити повороти і показувати неймовірні результати за швидкістю проходження траси, але якщо не освоїти обгін на картингу, в заїзді з іншими гонщиками робити нічого.
Зберіться
Перед тим, як здійснювати обгін на картингу необхідно сконцентрувати увагу:
потрібно повністю контролювати свій автомобіль;
стежити за трасою, перешкодами, поворотами;
стежити за противниками і передбачати, як вони рухатимуться далі.
Рівень концентрації, за якого буквально відчуваєш суперників спиною, досягається з досвідом.
Не бійтеся відійти від теорії
А тут починається найцікавіше. Картингист-початківець довго вчиться правильно входити і виходити з поворотів, шукати і потрапляти в правильну траєкторію. Але освоюючи техніку, як обганяти на карті, доведеться шукати нові шляхи, оскільки найчастіше маневр здійснюється саме у вигинах треку.
Пам'ятайте про безпеку
Саме гонщик, який планує обігнати карт, що йде попереду, має переконатися в безпеці своїй та інших водіїв.
Основне правило обгонів у картингу - вся повнота відповідальності за коректність і відсутність небезпеки маневру лежить на водієві, який обганяє.
Обгін вважається виконаним, коли пілот на півкорпуса обійшов противника. У цьому разі пріоритет вибору траєкторії руху вже за ним.
Кілька слів про техніку
Існує три різні різні варіанти обійти суперника на треку:
під час уповільнення перед поворотом;
на прямій ділянці (якщо карт значно швидший);
у повороті (найскладніший спосіб).
Щоб обійти супротивника, необхідно порівнятися з ним на вході у вигин траси по внутрішньому колу. При цьому не варто намагатися тут же обійти його. Тепер важливо саме подолати поворот - занадто глибокий вхід може стати причиною розвороту машини або занадто повільного виходу. У такому разі маневр навряд чи закінчиться вдало.
Після входу в поворот і потрапляння на свою траєкторію докладаємо всіх зусиль, щоб утриматися на ній і прискоритися на виході.
А тепер про головне! Прочитавши статтю і прослухавши інструктора, приступаємо до найважливішої частини - тренування, тренування і тренування. Відточуйте майстерність на картингу Smart-Kart у Києві, щоб досягти по-справжньому видатних результатів.
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1
(2 голоса, в среднем: 5 из 5)