Керування картом - це екстремальний вид спорту. Є й розважальний картинг, але до професійного водіння
він не має відношення. Якщо ви хочете займатися таким автоспортом, ознайомтеся з головними принципами картингу і дізнайтеся, які вимоги висувають до пілота.
Початківець гонщик повинен володіти:
- Фізичну підготовку і витривалість;
- Високу концентрацію;
- Блискавичну реакцію;
- Умінням стримувати емоції та зберігати холоднокровність.
Теоретичних знань не вистачить для того, щоб освоїти техніку пілотування. Практика вирішує все. Але кожен, хто бажає навчитися керувати таким гоночним авто, має виконувати важливі правила:
Перед кожним заїздом ретельно готувати апарат (регулювання сидіння, керма та ходової);
Під час перегонів на трасі зберігати правильне положення. Спина - рівна і пряма. Ноги - жорстко спираються на п'яти, зігнуті в колінах. Руки витягнуті, долоні на кермі, відповідно до цифр «2» і «10» за годинником;
Торс гонщика може бути злегка відхилений назад. Щоб під час тряски тіло не зміщувалося, доцільно впиратися руками в кермо.
Рухи плавні, але швидкі.
Техніка водіння карта: особливості
Малолітражні гоночні машини мають технічні характеристики, відмінні від звичайних авто. Відповідно, техніка водіння будь-якого карта не схожа на керування легковим автомобілем.
Гоночний апарат більш маневрений, «слухняний» незначному повороту керма, розвиває високі швидкості за короткий час.
Крім того, відсутність амортизуючої підвіски створює додаткові труднощі для водіння. Тряска на трасі - це нормально, звикайте.
Входження в поворот, ковзання та інші прийоми під час проходження траси вимагають від гонщика ґрунтовних фізичних зусиль.
Ключовий елемент управління - педаль газу. Гальмом користуються тільки перед крутими поворотами, оскільки карт легкий і дуже швидко зупиняється.
Керування картом: основні прийоми
Розгін карта не являє собою складнощів. Головне завдання пілота-початківця - освоїти грамотне гальмування, входження в поворот і вихід з повороту. Багато новачків, відчувши ідеальне зчеплення і шалену швидкість, мріють виконати кожен прийом з найбільш яскравим ефектом. Так, ковзання в повороті має колоритний вигляд, але є зайвим. Адже ваша мета - скоротити довжину траси, а отже, вибрати найменшу траєкторію, а не виконувати ковзання по довгій дузі.
Для цього потрібно використовувати не гальмування, а плавне керування газом. Виходити з повороту слід швидко, доклавши максимум зусиль. Тримайте рівний темп протягом усієї дистанції, - це показник майстерності.
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1
(2 голоса, в среднем: 5 из 5)