ВУЛ.КІЛЬЦЕВА ДОРОГА, 1В індекс Ukraine, Kiev +380954798686 +380982604910 +380934798686
УЛ.КОЛЬЦЕВАЯ ДОРОГА, 1В индекс Ukraine, Kiev +380954798686 +380982604910 +380934798686

Як проходити повороти в картинзі

Здавалося б, що складного в тому, щоб повернути в потрібному тобі напрямку? Але не все так просто. У картингу проходження поворотів - це базове вміння, яке багато в чому визначає майстерність пілота. Саме непрямі ділянки треку можуть привести учасника перегонів до тріумфу або провалу. Чого ж варто навчитися? Проходження поворотів у картингу на граничній швидкості. А ускладнюється все тим, що потрібно вміти визначати, яка ж швидкість може вважатися граничною. Під час їзди відчути її загалом просто - почало заносити карт, отже, межі досягнуто. Ось тут-то і важливо навчитися максимально підвищити швидкість проходження, виключивши занос. Щоб відчути проходження траси в реалі, спробуйте картинг Київ і випробуйте адреналін швидкісних поворотів.

Фізика і проходження поворотів у картингу

Правила руху підкоряються непохитним законам фізики. Всі параметри і сили, що діють на карт під час проходження нерівностей можна розрахувати з високою точністю. Цей розрахунок допомагає знайти баланс між відцентровою силою - саме тією, що скидає карт із траси, - і силою, з якою колеса утримуються за поверхню траси. У цьому балансі секрет плавного проходження повороту. Відцентрова сила розраховується за формулою: F = mv2/R. І навіть без розрахунків видно, що ключовим моментом формули виступає R - радіус. Що його значення більше, то сила, що виштовхує карту з траси, менша, а отже - карта може рухатися швидше. Цією закономірністю і визначається техніка проходження в картингу поворотів.

Види поворотів

Класифікація здійснюється залежно від крутизни вигинів: - 60 градусів і менше - вигин дороги, інакше його називають плавна крива; - 60-90 градусів - швидкий (простий) поворот; - понад 90 градусів - крутий (складний); - 180 градусів - розворот (шпилька). Такі види трапляються в чистому вигляді або в складі комплексних поворотів, у яких кілька звивів траси йдуть один за одним.

Техніка проходження поворотів

У картингу існують кілька правил, дотримуючись яких можна ефективно проходити нерівності траси. «Повільний вхід швидкий вихід» В англомовній версії це звучить, як «slow-in and fast-out». Суть правила проста: входити в поворот потрібно, знижуючи швидкість, а виходити - набираючи. Це базове правило для будь-якого повороту. Якщо не дотримуватися його, велика ймовірність занесення карта або вильоту з дороги. Повільне уповільнення при вході може обернутися тим, що водієві просто не вистачить для маневру простору. А ось занадто різке зниження швидкості призведе до того, що відцентрова сила перевершить силу зчеплення з трасою і зробить свою справу! Зовнішній-внутрішній-зовнішній Щоб зрозуміти, як на карті правильно входити в поворот, потрібно розібратися в понятті «апекс». Саме поняття перекладається, як найвища точка. У картингу актуальні два визначення терміна: - Геометричний - місце, де бісектриса кута повороту перетинається з осьовою лінією дороги (використовується також термін «vertex»). - Вища точка будь-якої зігнутої лінії, по якій рухається карт у повороті (англійський аналог - «clipping point»). Правило «Зовнішній-внутрішній-зовнішній» вимагає, щоб входження в поворот і вихід з нього здійснювалися за зовнішнім радіусом відносно осі, а апекс (найвища точка) знаходився на внутрішньому. Суть у тому, щоб, максимально використовуючи ширину дорожнього полотна, знизити крутизну вигину і пройти його якомога «пряміше». Саме такий спосіб дає змогу збільшити радіус, а отже, як ми пам'ятаємо, пройти поворот із більшою швидкістю! Де має бути апекс Оптимально, щоб апекс траєкторії руху знаходився за геометричним. Це дає змогу ще більше випрямити лінію проходження повороту в другій його частині. Так можна буде різкіше прискорюватися на виході. Комплексні повороти Проходження кожної нерівності в комплексному повороті потребуватиме багатьох зусиль. Спростити собі складні вигини траси можна, підходячи до них, як до однієї нерівності. Для цього потрібно вибудувати усереднену оптимальну (максимально пряму) траєкторію, яка дасть змогу подолати кілька викривлень дороги, як одне. Згладити вигини У такому разі варто їхати внутрішньою стороною. Саме такий підхід дасть змогу вибудувати найпрямішу лінію, а отже, не доведеться скидати швидкість. Така теорія, як правильно входити в поворот і оптимально виходити з нього, але варто пам'ятати, що реальна картина може виявитися зовсім не такою. Часто рішення слід приймати за ситуацією, враховувати перешкоди на дорозі, траєкторію інших гонщиків. А це вже приходить із досвідом!
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(9 голосов, в среднем: 4.4 из 5)

Стань

24302

гонщиком!

Резервуй час заїздуОтримай майстер клас у подарунок

Забронювати

Купи подарунковий сертифікат у картинг-центр “SmartKart”
зі знижкою 50 гривень

439

Отримамайте МАЙСТЕР-КЛАС В ПОДАРУНОК!
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ БРОНЮВАННЯ

    КУПИТИ Подарунковий сертифікат зі знижкою -50 ГРИВЕНЬ.

      доставка


      доставка



      До оплати

      Стоп-стоп! Ви вже йдете?

      Не так швидко! Ми даруємо вам безкоштовний заїзд!
      Заповніть форму і миттєво отримаєте безкоштовний тестовий заїзд (1 коло) і знижку -50 гривень на першу гонку.

        x

        Вітаєм і чекаєм вас на треці картинг-центру SmartKart