
Як працює телеметрія на картинзі
2019-07-01Телеметрія в картингу – гарантія об’єктивності та якісного навчання.
Сьогодні телеметрія – один із ключових чинників автоперегонів, її системи дають змогу з великою точністю фіксувати значення параметрів роботи механізмів, час проходження траси, здійснювати збір даних, необхідних для аналізу дій пілота.
Як це працює?
Звичайно ж, головна мета застосування систем телеметрії в картингу – максимально точне визначення хронометражу заїзду. Наприклад, завдяки використанню стандартної електронної системи хронометражу вдається:
фіксувати точне значення часу проходження кола (до тисячної частки секунди);
визначати середню швидкість;
встановити час останнього та найкращого кола.
Крім того, професійні пристрої телеметрії для картингу, завдяки датчикам, що зчитують параметри ключових вузлів карта, дають змогу контролювати і проводити аналіз несправностей пристрою або помилок гонщика під час проходження траси. Параметри роботи машини перетворюються в електромагнітний імпульс, який трансформується в цифровий код, придатний для обробки за допомогою комп’ютерних технологій.
Що це дає?
Зараз уже не стоїть питання про доцільність застосування систем телеметрії, їх давно оцінили не тільки професійні клуби, а й аматори цього виду спортивних змагань.
Використання телеметрії для картингу дає змогу:
Спростити організацію змагань не тільки серед досвідчених картингістів, а й серед гостей клубу. Точність даних виключає необ’єктивність суддів;
Після закінчення заїзду, кожен з учасників може одразу отримати роздруківку, де будуть відображені параметри – середня швидкість, час проходження та інше;
З більшою об’єктивністю відстежувати результати, аналізувати нюанси проходження кожної петлі траси, розробляючи на основі отриманих результатів нову тактику проходження маршруту;
Підвищити ефективність процесу навчання – дані телеметрії дозволять тренеру детально аналізувати помилки картингістів.
Датчики телеметрії, що надають повну інформацію про роботу вузлів карта, допоможуть своєчасно звернути увагу на можливу несправність або грубі порушення з боку гонщика, тим самим, запобігти аварійним ситуаціям і травматизму під час тренувань і змагань.
Мрієте зануритися у світ перегонів, перейнятися духом азарту, підвищити майстерність водіння? Смарт Картинг – це можливість реалізувати ваші мрії, це відмінна траса, це швидкість, комфорт і безпека. Запрошуємо провести незабутній вихідний, занурившись у світ незабутніх емоцій і яскравих вражень!

Дитячий день народження в картинг-центрі Smart Kart
2019-02-23Проведіть по-справжньому оригінальний день народження в картинг Київ! Іменинник катається безкоштовно!

Що схожого між картингом і формулою 1?
2019-01-31Загальновідомий факт, що чимало чемпіонів і пілотів Формули-1 прийшли у “великі” перегони з картингу.
Через терни до зірок – класичний шлях чемпіона
Цікаво, чи складно тим, хто після карта сідає в болід звикнути? Чи багато спільного між картингом і Формулою? І чи сильно відчувається різниця?
Справді, дорога від дитячої секції картингу до п’єдесталу після перемоги в чемпіонаті Формули-1, цілком закономірно вважається традиційною. Серед найбільш відомих у світі пілотів, які пройшли такий шлях:
Айртон Сенна
Міхаель Шумахер
Льюїс Хемілтон
Себастьян Феттель
Жюль Бьянкі та багато інших.
Ще дітьми вони спробували сили на карті та назавжди увійшли в історію автоперегонів. Більш детально про це – тут.
Що спільного та різного у картингу та Формули-1
Український гонщик Сергій Чуканов в інтерв’ю якось сказав, що ці два види спорту, головним чином, схожі засадами керування та відчуттям машини. Так-так! Саме на картингу можна опанувати головні правила керування гоночним болідом.
Картинг вчить бачити трасу, розраховувати траєкторію, швидко реагувати та миттєво приймати правильні рішення. Усі ці навички дуже знадобляться професійним спортсменам, які беруть участь у заїздах Формули.
Але є і багато відмінностей, до яких доводиться пристосуватися гонщикам:
Вага машини. У картингу машина важить близько 140 кг, у Формулі – 500. Це в 3,5 раза більше. Саме вага, за словами С. Чуканова, стає значною складністю.
Гальма. Тут також різниця помітна. Карт зупиняє тільки задня вісь, у Формулі гальмо є на кожному колесі.
Коробка передач. Звісно, така трансмісія трапляється і на спортивних картах, але, як правило, в класичному варіанті її бути не повинно. І до передач на Формулі теж потрібно звикнути.
До речі, здавалося б, однією з головних відмінностей мала б виступати швидкість руху машини трасою. Але насправді ця різниця не вражає. І хоча, гонщики Формули нерідко перевищують позначку в 300 км/год, карт теж можна розігнати до неймовірних 260 км/год.
Ну як? Зарядилися упевненістю, що саме ваша дитина має повторити шлях Шумахера та Хемілтона й обернутися українським прапором на п’єдесталі найпочесніших перегонів у світі? Не відкладайте на потім, приводьте її в нашу школу картингу. Дайте шанс своєму чемпіону.
