Чи можливо дрифтувати на карті
2018-11-28Карт – це особливий автомобіль зі своєю специфікою керування та їзди.
Вона визначається нюансами конструкції машини, розташуванням центру ваги, невеликою потужністю двигуна і вагою.
Наприклад, є ціла наука про те, як ефективно проходити повороти в картингу. А чи можливий дрифт на карті?
Чи вийде дрифтувати
Дрифт – це по суті теж спосіб проходження вигинів траси, який полягає у введенні автомобіля або мотоцикла в керований занос. Тут дуже важливо правильно розрахувати баланс максимально допустимої швидкості та кута, щоб утриматися на дорозі. Для їзди “боком” частіше застосовуються автомобілі із заднім приводом.
Для демонстрації майстерності спортсменів у дрифтингу проводяться змагання. При цьому в якості дорожнього покриття далеко не завжди виступає асфальт. Траса може бути покрита льодом.
А що з картами? За достатнього досвіду і відточеної майстерності дрифтувати на картингу можна, як і на інших видах гоночних машин.
Для дрифтингу гоночні машини тюнінгують, зменшуючи масу і збільшуючи потужність двигуна. Вага ж карта і так досить мала, залишається підібрати машину з відповідним мотором. Для техніки потрібно, щоб крутний момент рівномірно розподілявся за оборотами.
Як вводити карт у дрифт
Перед тим, як дрифтувати на картингу, потрібно освоїти класичні способи проходження поворотів, навчитися відчувати карт, миттєво реагувати на зміни на дорозі. Це означає, що потрібен досвід. Старанні тренування – ідеальний спосіб вивчити будь-яку техніку і домогтися видатних результатів.
Сама ж техніка в теорії досить проста:
До повороту потрібно наблизитися на комфортній швидкості. Вона не має бути максимальною, оскільки у гонщика має залишатися можливість прискоритися.
Швидко відвернути від внутрішньої сторони вигину дороги.
Вивернути колеса в бік, протилежний напрямку вигину.
Щоб зменшити занос, потрібно натиснути на гальмо, а потім на педаль газу. Для посилення заносу – спочатку газ, потім гальмо.
Перед тим, як карт змінить траєкторію в дрифті, потрібно швидко повернути на внутрішній бік повороту, відхилившись при цьому в протилежний бік.
Після того, як карт розвернувся паралельно повороту, слід натиснути педаль газу і прискоритися, щоб легко вийти з нього.
Техніка дрифтингу дасть додаткові переваги спортсмену. Це чудовий інструмент для проходження складних поворотів.
Тільки не забудьте запастися запасним комплектом гуми. Дрифт легко стирає шини.
Відточуйте свою майстерність на найкращому картингу міста Києва – Smart-Kart!
ТОП 5 корисних порад майстерного водіння на картинзі
2018-10-18Картинг – це і серйозний спорт, і приголомшлива своєю динамікою та рівнем адреналіну розвага. Вона захоплює не тільки любителів екстремального відпочинку.
Навіть шанувальники повільного способу життя виявляють у собі іскорку на треку. Швидкість і драйв швидко і легко стирають проблеми і труднощі повсякденного життя об асфальт траси.
Smart-Kart запрошує покататися або освоїти основи картингу на найкращому треку Києва. У нас катаються водії-аматори та тренуються профі. А для тих, хто тільки починає, експерти клубу розкривають секрети, як їздити на картингу.
Ми підготували для вас 5 найдієвіших порад майстерного водіння:
1. Не треба боятися
Просто забудьте про те, що таке страх перед виїздом на трек. Інакше ви почуватиметеся скуто та невпевнено. Не потрібно боятися травм. Картинг вельми безпечний вид спорту:
стійка машина;
захисне екіпірування;
відносно невисока швидкість;
відбійники на трасі.
Боятися нічого. Детальний інструктаж, кілька спокійних кіл для розігріву і страх піде. І щойно ви відчуєте розкутість, упевненість і свободу, вважайте, що вловили саму суть картингу.
2. Екіпірування
Важливо приділити достатньо уваги правильному екіпіруванню. Чи видають вам її, чи купуєте власну, пам’ятайте, що вона має точно підходити за розміром. Тільки так ви зможете домогтися комфортного керування картом. Великий шолом падатиме на очі, бовтатиметься, маленький костюм заважатиме рухатися. Це не тільки незручно, а й небезпечно. Відсутність концентрації на дорозі може легко стати причиною різних неприємностей.
3. Підготуйтеся до заїзду
Перед стартом слід подивитися на трасу збоку. Вивчіть усі перешкоди, прорахуйте повороти. Ще до початку заїзду можна визначитися, як пройти трасу з найкращим результатом, де проскочити незручні місця і на яких ділянках показати свої сильні сторони.
4. Розглядайте трасу, як єдине ціле
Не потрібно розраховувати кожен поворот окремо від усієї траси. Оптимальна траєкторія має враховувати весь комплекс: виходити з пройденого вигину потрібно так, щоб успішно увійти в наступний. Наприклад, для успішного проходження складного повороту може знадобиться проїхати попередні перешкоду або вигин повільніше. Застосовуйте теорію проходження поворотів, враховуючи особливості реального треку.
5. Жодної повільності
Картинг не терпить плавних дій і рухів. Прискорення, гальмування і навіть повороти проводяться, як правило, різко і швидко. Правила, до яких ми звикли на дорогах у місті, на треку не працюють. Газ тримають до останньої миті, після чого різко тиснуть на гальмо. Плавність і повільність не приведуть до хороших результатів у картингу. Хочете переконатися в цьому і відкрити нові секрети успішної їзди на карті, чекаємо Вас на нашому треку Smart-Kart Київ. У нас ви легко навчитеся, як правильно кататися на картингу і досягати видатних результатів.
Як правильно здійснювати обгін на картинзі
2018-09-12Які перегони без запеклої боротьби? Обігнати супротивника, вирвати перемогу на останньому колі – ось він драйв і азарт справжнього картингу.
Обгін по суті і є перегонами. І це один з найскладніших і навіть найнебезпечніших маневрів на треку, який обов’язково потрібно освоїти будь-якому водієві, якщо він хоче боротися за перемогу.
Можна відмінно керувати машиною, ідеально проходити повороти і показувати неймовірні результати за швидкістю проходження траси, але якщо не освоїти обгін на картингу, в заїзді з іншими гонщиками робити нічого.
Зберіться
Перед тим, як здійснювати обгін на картингу необхідно сконцентрувати увагу:
потрібно повністю контролювати свій автомобіль;
стежити за трасою, перешкодами, поворотами;
стежити за противниками і передбачати, як вони рухатимуться далі.
Рівень концентрації, за якого буквально відчуваєш суперників спиною, досягається з досвідом.
Не бійтеся відійти від теорії
А тут починається найцікавіше. Картингист-початківець довго вчиться правильно входити і виходити з поворотів, шукати і потрапляти в правильну траєкторію. Але освоюючи техніку, як обганяти на карті, доведеться шукати нові шляхи, оскільки найчастіше маневр здійснюється саме у вигинах треку.
Пам’ятайте про безпеку
Саме гонщик, який планує обігнати карт, що йде попереду, має переконатися в безпеці своїй та інших водіїв.
Основне правило обгонів у картингу – вся повнота відповідальності за коректність і відсутність небезпеки маневру лежить на водієві, який обганяє.
Обгін вважається виконаним, коли пілот на півкорпуса обійшов противника. У цьому разі пріоритет вибору траєкторії руху вже за ним.
Кілька слів про техніку
Існує три різні різні варіанти обійти суперника на треку:
під час уповільнення перед поворотом;
на прямій ділянці (якщо карт значно швидший);
у повороті (найскладніший спосіб).
Щоб обійти супротивника, необхідно порівнятися з ним на вході у вигин траси по внутрішньому колу. При цьому не варто намагатися тут же обійти його. Тепер важливо саме подолати поворот – занадто глибокий вхід може стати причиною розвороту машини або занадто повільного виходу. У такому разі маневр навряд чи закінчиться вдало.
Після входу в поворот і потрапляння на свою траєкторію докладаємо всіх зусиль, щоб утриматися на ній і прискоритися на виході.
А тепер про головне! Прочитавши статтю і прослухавши інструктора, приступаємо до найважливішої частини – тренування, тренування і тренування. Відточуйте майстерність на картингу Smart-Kart у Києві, щоб досягти по-справжньому видатних результатів.